Picture
Es laikam esmu no tiem cilvēkiem, kam visādas noapaļotās formas tehnikā nesaista. Kantainas un agresīvas formas manuprāt labāk piestāv jaudīgai tehnikai. Tad nu atļāvos mazliet pabrowsēties un iegaumēt pāris interesantas lietiņas, ko kādreiz, kad man būs vairāk naudas, lielāks galds un mazāk putekļu :), es labprāt noliktu uz sava galda.

Alienware, protams, ir smuki. Smuki un jaudīgi. Un, ja nebūtu tik sliktas atsauksmes par viņu ekrāniem, tad iespējams, ka Lenowo Twista vietā man būtu kāds M14x. Twists gan ieliek Alienware vairākos citos aspektos, bet ne par to šoreiz ir stāsts.
Vairākkārtīgi apgreidojot savu galda datoru, vienīgā oriģinālā detaļa ir palikusi kaste. Nu jau 10 gadus (pie tam pirkta lietota) godam kalpojusi, izturējusi dažādas pārvadāšanas, sēdēšanu virsū un ne īpaši maigu apiešanos, joprojām kalpo labi. Un tomēr ik pa laikam paskatos, vai nav kas interesants arī šajā jomā. Un šeit manu uzmanību piesaistīja kaut kas pavisam savādāks un netradicionāls. Proti, Aerocool Strike-X Air. Arī citas kastes viņiem ir pievilcīgas, bet šis ir kaut kas... murrr! Protams, uz mana galda tam vietas nepietiek, bet slēpt pagaldē ko tādu neklājās. Kādreiz man noteikti būs galds, kur būs vietas gan abiem monitoriem, gan kaut kam šādam. Te gan uzreiz ir jāpievērš uzmanība arī pārējām iekšām, bet vismaz CPU ventilators man ir jau visai iespaidīgs un stilam piederīgs.
Esmu ilgi un dikti meklējusi sev īsto peli. Galvenokārt tāpēc, ka pārsvarā visas ir izbeigušās ar vienu kaiti - tām nav izturējis skrollis. Es laikam ikdienā nobraucu pārāk daudz kilometrus un tankojot pārāk nežēlīgi skollēju uz abām pusēm. Painteresējoties par problēmu sīkāk un konstatējot, ka neviens ražotājs diemžēl nepiedāvā nekādus garantētos kilometru nobraukumus vai heavy-duty skroļļus, esmu palikusi pie diezgan lētām A4 Tech gaming pelēm, jo tās mainīt ik pa diviem mēnešiem nav tik sāpīgi. Un tomēr, tomēr, ja es piesargājos un nenodrāžu to skrolli tik ļoti, es noteikti sev gribētu kādu no Cyborg pelēm. Viena par otru skaistākas, bet vispievilcīgākā šķiet Cyborg M.M.O.7 pele. Vēl viens murrr!
Ar klavierēm tāds īsts favorīts tā arī nav atradies, lai gan nenoliegšu, ka gan vecā Logitech G15, gan to pašu Cyborg ražotā Mad Catz S.T.R.I.K.E 5 ir visnotaļ pievilcīgas. Bet šeit vēl noteikti ir, kur izpausties.
Toties nesen meklēju sev austiņas un konstatēju, ka praktiski nav nekā, kas izskatītos kaut cik pievilcīgi. Laikam jau vaina ir manā gaumē, bet visi ražotāji ļoti cenšas iet vienās pēdās un neko pievilcīgu nevēlas piedāvāt. Atmetot zināmākos brandus, gan izdevās atrast šo to interesantu. Pie tam vienkārši austiņas neizdevās atrast vispār, jo visām, kas pēc kaut kā izskatījās, bija klāt arī mikrofons. Bet nav jau arī tik slikti. Vienīgais kaut cik apaļīgo formu ražojums bija Monster speciālās edīcijas Daft Punk TRON austiņas. Maksā veselu bagātību un praktiski nav dabūjamas.
Toties starp retākiem brandiem no Āzijas atradās dažas, uz ko pat ir patīkami skatīties. Mazer ražojumu Type-X E-Blue austiņas piedāvā pat Alienware. Tādas gan pie smartfona nepieslēgt, jo LEDiem vajag USB, bet izskatās pievilcīgi. 
Toties visai patīkamās cenās un ar interesantu paskatu ir vairāki (!!!) Somic modeļi - masīvais E95V2012, vislētākais G927 V2012 un baltais G909 (lai gan baltā nav mana favorītkrāsa attiecībā uz datortehniku). Protmas, neesmu nekāds speciālists audio lietās (man vispār ir lācis uz ausīm uzkāpis), bet šoreiz galvenais bija izskats, nevis tehniskas detaļas, ko varētu papētīt sīkāk tad, kad tiešām pirktu.
Iespējams, ka ir vēl dažādas interesantas lietas, ko neesmu atradusi. Pavisam noteikti ir vesela čupa smuku dizainu iesprūduši konceptu stadijā. Daudz kam modernam tendences tomēr ir noapaļoties, lai gan man patiktu, ja tehnika paliktu tieši tāda, kādai tai jābūt - agresīva, kantaina un jaudīga.



Leave a Reply.